تابان صنعت تبریز

جت هیتر

جت هیتر یا هیتر موشکی به زبان ساده چیست؟

جت هیتر یا هیتر موشکی یکی از محصولات گرمایشی شرکت تابان صنعت تبریز است که برای استفاده در گلخانه‌ها و مرغداری‌ها تولید می‌شود.

فضاهای بزرگ مانند مرغداری‌ها، گاوداری‌ها، گلخانه‌ها سوله‌های کارگاهی و نمایشگاه‌ها همیشه نگران گرمایش محیط با راندمان بالا و مصرف بهینه هستند اما شرکت تابان صنعت تبریز این موضوع را برای صاحبان مراکز با محصولی  به نام جت هیتر یا هیتر موشکی به راحتی برطرف کرده است.

در فضاهایی که نیاز اساسی، گرمایش یکنواخت و سریع محیط میباشد جت هیتر بهترین انتخاب است چرا که دستگاه گرمای تولید شده را با سرعت بالا و مستقیم به محیط وارد میکند.

 

 

جت هیتر دارای یک فن دمنده است که انرژی گرمایی را به سرعت و مانند یک پمپ در محیط پخش می‌کند و این تمایز بین جت هیتر با سایر هیتر های موجود میباشد.

در راستای ارائه خدمات به روز شرکت تابان صنعت تبریز اقدام به تولید جت هیتر ها در دو نوع دودکش دار برای گلخانه ها بدون دودکش برای مرغداری ها کرده است.

هم چنین از مزیت های این دستگاه میتوان به بازده و ایمنی بالا،  اشغال کمترین فضای ممکن،مصرف حداقلی انرژی،قابلیت امکان نصب تایمر و ترموستات روی مدل‌های مختلف دستگاه اشاره کرد.

در مورد سوخت مصرفی نیز بسته به نیاز و انتخاب مشتری میتواند گازی،گازوئیلی،یادوگانه سوز باشد.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فیسبوک
توئیتر
لینکداین
واتساپ
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *