تابان صنعت تبریز

سیستم های گرمایشی در سالن های ورزشی

سیستم گرمایشی سالن ورزشی یکی از مهم ترین پارامترهای تاسیسات میباشد چرا که سالن های ورزشی دارای سقف بلندی هستند و استفاده از روش های گرمایش قدیمی باعث اتلاف گرما و هدررفتن انرژی و زمان میشود.برای مثال یکی از روش های قدیمی گرمایش سالن موتورخانه ها بودند که مدت زمان بیشتری لازم بود که سالن به دمای مطلوب برسد.

سالنی که سیستم گرمایش مناسب نداشته باشد باعث ایجاد مشکل در سلامت فیزیکی ورزشکاران شده و موجب جلب محبوبیت ورزشکار به سالن میباشد.

به بررسی سیستم گرمایشی به روز سالن های ورزشی میپردازیم:

متخصصین شرکت تابان صنعت تبریز مناسب ترین سیستم جهت گرمایش سالن های ورزشی “سیستم گرمایش تابشی” را پیشنهاد می کنند که با طراحی  و تولید و نصب هیترهای تابشی گرمایش مناسب در سالن ورزشی شمارا تامین میکنند.

روش کار سیستم گرمایشی تابشی:

در این سیستم گرمایشی باند تابشی در ارتفاع نصف میشود و گرما توسط امواج به پایین سالن تابیده میشود و بدون اینکه تلفاتی در حرارت داشته باشد گرمای لازم در دمای مطلوب ایجاد میشود.

مزایای استفاده از هیتر تابشی برای سالن ورزشی:

  1. تنظیم دمای سالن به صورت اتوماتیک
  2. کاهش مصرف انرژی
  3. افزایش ایمنی سالن
  4. افزایش سرعت گرمایش
  5. عدم اشغال فضای مفید سالن

مهم ترین معیار در انتخاب سیستم گرمایشی سالن ورزشی:

  • نصب سیستم گرمایشی مناسب است که در تمام فصول سال گرمای مطلوبی برای سالن ایجاد کند که راحت تر ورزش کنیم بنا به این امر حتما به طول عمر مفید دستگاه و میزان گرمای تولیدی توجه کنید.
  • گرمای ایجاد شده مانع ایجاد قارچ و کپک در قسمت های مختلف سالن باشد اگر گرما به درستی تولید نشود مصرف انرژی و هزینه تعمیرات نیز افزایش میابد.

 

کلام آخر:

سیستم گرمایشی برای سالن های ورزشی برای گرم کردن و تهویه هوای سالن طراحی و تولید میشود که شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از شرایط و کارکرد دستگاه با مشاورین تابان صنعت تبریز در تماس باشید.

 

 

 

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فیسبوک
توئیتر
لینکداین
واتساپ
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *