تابان صنعت تبریز

کولرگازی جنرال شکار طرح لبخندی

کولرگازی جنرال شکار لبخند از بهترین و پرفروش ترین محصولات ساخته شده توسط کمپانی جنرال است.سیستم تهویه مطبوع گازی از محصولات اساسی  و مهم خانگی میباشد که تقریبا توانسته جای کولرهای آبی و قدیمی را پرکند.کولرگازی جنرال شکار محصول کشور تایلند بوده و توسط چین مونتاژ میشود.

مصرف بهینه برق و کارآیی فوق العاده دو مشخصه اصلی کولرهای گازی و وجه تمایز آنها با محصولات قدیمی است.

این کولرگازی دارای قابلیت گرمایشی و سرمایشی است و بودن این محصول در منزل نگران تغییر دما در فصل های مختلف نباشید.

این کولرگازی با نام اسپلیت نیز شناخته میشوند.کولرگازی جنرال ظاهری زیبا و شیک دارد.

پرتاب هوا د پنل و پره های فن با قطر بیشتر به78 مترمربع میرسد و صدای کمی تولید میکند.پره هایی که قسمت جلوی کولر نصب شده میتواند هوا را به صورت 4 طرفه پخش کند و مجهز به ریموت کنترل بوده و قفل کودک میباشد.

شرکت جنرال کولرگازی شکار را به موتور روتاری مجهز کرده است یکی از پیشرفته ترین موتورهای موجود در بازار است که نسبت به کمپرسورهای پیستونی و سیلندری بسیار قوی تر میباشد.به لطف همین موتور روتاری اسپلیت جنرال دارای صدای کم به اندازه 38 دسی بل رسیده است.بازدهی بیشتر و صدای کم و وزن واندازه مناسب جز خصوصیات بارز موتور روتاری میباشد.

این محصول در ظرفیت های مختلف 12000/18000/24000/30000 تولید میشود.

حرف آخر

کولرگازی یک تحول بزرگ در دنیای دستگاه های تهویه هوا بوجود آورده است.کولرگازی جنرال شکار با داشتن تنوع در دستگاه ها انتخاب برای خریدار را دشوار کرده است در صورتی که با داشتن آگاهی در مورد تمامی دستگاه ها به راحتی خرید میکنید.

برای کسب اطلاعات و استعلام قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فیسبوک
توئیتر
لینکداین
واتساپ
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *