تابان صنعت تبریز

کولر صنعتی سانتریفیوژ

کولرهای آبی سانتریفیوژ یکی از بهترین و پر قدرت ترین کولرهایی است که به دلیل دارا بودن پدهای سلولزی و فن سانتریفیوژی از قدرت انتقال هوای خنک بسیار بالایی برخوردار میباشد.

 شرکت تابان صنعت تبریز توانسته سیستم های حرارتی و برودتی پیشرفته ای را طراحی و تولید کند. باتوجه به نزدیک شدن به فصل گرما استفاده از سیستم های سرمایشی افزایش یافته و کولرها در انواع و شرایط متنوع  باتوجه به نیاز مشتری تولید و ارائه میگردد.

کولر آبی سانتریفیوژ به دلیل قدرت بالا و در عین حال مصرف بسیار پایین انرژی الکتریکی  از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های بزرگ مانند کارخانه جات و بیمارستان ها و…میباشد.

اجزای تشکیل دهنده کولر سانتریفیوژ:

-ورقه های گالوانیزه استفاده شده برای بدنه کولر از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند و خاصیت ضدسایش دارند.

-فن عامل اصلی در تعیین کننده نوع کولر می باشد که در این نوع کولر ها از فن های سانتریفیوژ استفاده میشود که قدرت بالایی در ه جریان انداختن هوا دارد.

-الکتروموتور با تغذیه از انرژی الکتریکی شروع به کار میکند و قدرت لازمه فن ها برای حرکت را تامین میکند.

-وظیفه انتقال آب به پدهای سلولزی را پمپ آبرسان برعهده دارد.تعداد پمپ در کولر به ظرفیت آن بستگی دارد و متغیر میباد.

-پانل فلزی که بر روی بدنه کولر تعبیه می گردد باعث افزایش سرعت گذر هوا و ثابت ماندن پد های سلولزی می شود.

-پد های سلولزی در مقایسه با پوشال از قدرت جذب آب بیشتری برخوردار است و به صورت یکنواخت در تمام بخش های خود جذب میکند.عمر بالایی دارند و نیاز به تعویض سالیانه ندارند.

 

 

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فیسبوک
توئیتر
لینکداین
واتساپ
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *